.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی وزارت بهداشت:
افزایش مجموع مبتلایان به ۸۲۲۱۱ نفر/ فوتی ها ۵۱۱۸ نفر/ ۵۷۰۲۳ نفر بهبود/ ۳۴۵۶ نفر در وضعیت شدید
شمال نیوز: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.
 افزایش مجموع مبتلایان به ۸۲۲۱۱ نفر/ فوتی ها ۵۱۱۸ نفر/ ۵۷۰۲۳ نفر بهبود/ ۳۴۵۶ نفر در وضعیت شدید

شمال نیوز: دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

به گزارش شمال نیوز، جهانپور افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۲۲۱۱ نفر رسید.  تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. تا امروز ۵۷۰۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.


 وی همچنین ادامه داد: ۳۴۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور ادامه داد: اگرچه نزول تدریجی مبتلایان جدیدی در کشور مشاهده می‌شود، اما همه هشدارها به قوت خود باقی است. با فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مشاغل ضروری، امکان دارد که ترددها افزایش پیدا کند و در نتیجه رعایت فاصله گذاری ضروری است و استفاده از ماسک‌های خانگی می‌تواند کمک کند. امیدواریم مردم با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از مراودات و رفت و آمد غیرضروری در مهار و کنترل بیماری کمک کنند. از این‌که مردم در خانه‌ها می‌مانند و ترددهای غیرضروری ندارند تشکر می‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.